.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال منتفی شدن تفحص از هلال احمر

شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ از روند اقنایی نمایندگان در زمینه تحقیق و تفحص از سازمان هلال احمر و احتمال ارائه گزارش رد این تحقیق و تفحص به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

حسن تأمینی لیچایی در گفت وگو با خانه ملت، در مورد روند رسیدگی به تحقیق و تفحص از هلال احمر در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تأکید کرد: در آخرین جلسه کمیسیون بهداشت و درمان٬ رسیدگی به تحقیق و تفحص از هلال احمر بررسی و در این جلسه مستندات مسئولان این سازمان در اختیار طراحان تحقیق و تفحص قرار گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ افزود: با حضور رئیس سازمان هلال احمر در کمیسیون بهداشت و درمان و توضیحات وی به نظر می‌رسد جو کلی کمیسیون بهداشت و درمان به‌سوی قانع شدن و گزارش رد تحقیق و تفحص از سازمان هلال احمر باشد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ در مورد محور‌های تحقیق و تفحص از هلال‌احمر٬ گفت: مسئله از بین رفتن برخی مواد غذایی و دارویی در این سازمان، نحوه نگهداری امکانات و بالگرد‌های هلال احمر، شیوه اعزام نیرو‌های هلال احمر به کشور‌های خارجی از جمله محور‌هایی بود که از سوی طراحان تحقیق و تفحص از هلال احمر مطرح شده است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی٬ افزود: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در زمینه تحقیق و تفحص از هلال‌احمر هنوز به هیأت رئیسه ابلاغ نشده و پس از ارائه این گزارش به صحن علنی٬ نمایندگان نظر نهایی را نسبت به این موضوع عنوان خواهند داشت./ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی رضا 23 ارديبهشت 1392
چه بد! کی باید جواب اینهمه تخلف هلال احمر مازندران رو بده؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.